Dieta, a samopoczucie Dodano 13.10.2020r.

Na ogólny dobrostan wpływa wiele czynników. Nie trzeba nikomu tłumaczyć, że
istotnym jest nasze zdrowie. Chcąc o nie zadbać warto zacząć od najprostszych
zmian, czyli tych w naszej diecie. Bowiem nieprawidłowo zbilansowana potrafi
sprawić, że stajemy się ospali, apatyczni, a nawet podirytowani.

Częstymi przyczynami są jadłospisy ubogie w witaminy, zaś bogate w czerwone
mięso i cukry proste. Warto zastąpić je zdrowszymi alternatywami. Dużo lżejsze,
jednak równie sycące co mięso są tłuste ryby. Ułatwiając naszemu organizmowi
trawienie, bezpośrednio przyczyniamy się do polepszenia samopoczucia i poziomu
energii.

Niektóre badania udowadniają, że ważną rolę odgrywają również kwasy Omega-3.
Odnotowano pozytywne wyniki stosowania wielonienasyconych kwasów
tłuszczowych przy terapii uzupełniającej dla osób cierpiących na choroby układu
nerwowego, w tym także depresję.

Chcecie poprawić Wasz nastrój? Wybierzcie tłuste ryby z pewnej hodowli, niech
zagoszczą na Waszych talerzach co najmniej dwa razy w tygodniu!